نحوه تشخیص اتومات مکانیکی اصلی squar D


  تشخیص محصولات اصلی از تقلبی با کمی دقت و تیز بینی به راحتی امکان پذیر است

برند   SQUARE D
بر خلاف گفته فروشنده های سودجو که می گویند ما حتی خودمان هم نمی توانیم اتومات اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم چه برسه به شما  !!!!!  به راحتی می توان اتومات اصلی را از تقلبی تشخیص داد
و به گفته های آنها توجه نکنید - شاید این جمله ها براتون آشنا باشه !!!
 "  همشون مثل همه " - " چه فرقی میکنه " - "همشون چینیه دیگه "  و ...


 اتومات اصلی و تقلبی از نظر عملکرد ، کیفیت و حتی ظاهر با هم متفاوت هستند و تشخیص اتومات اصلی از تقلبی به راحتی امکان پذیر است


اتومات اصلی چند نشانه دارد  :
1: وسط حرف D یک زایده کوچک وجود دارد که برای دستگاه تزریق است و نمونه های تقلبی این زایده را ندارند
2 : نوشته های روی اتومات باید دقیقا با عکس مطابقت داشته باشد






3 : مهره ای که به سه راهی برنجی متصل می شود از جنس فولاد خشکه است و رنگش خاکستری است ولی نمونه های تقلبی جنسشان آهن با روکش نقره ای است






در پایان هم دو عکس با کیفیت بالا از اتومات squar D قرار می دهم که  برای دیدن آنها می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید-
در هنگام خرید این عکس ها را همراه خود داشته باشید و بدانید هر گونه تفاوت با این عکس ها نشانه تقلبی بودن کالا  است


http://s8.picofile.com/file/8342548034/20181112_212254.jpg

http://s9.picofile.com/file/8342548084/20181112_213611.jpg


.

نظرات 2 + ارسال نظر
faezeh 10 شهریور 1399 ساعت 10:37 ق.ظ http://pavankala.com

خیلی جالب بود

شاهین 26 مرداد 1398 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام اقای محرابی دستتون دردنکنه واسه اینهمه راهنمایی ودراختیارگذاشتن مقالاتومهم تاسیساتی وفنی دست مریزاد
عرض کنم استادعزیز من هرکاری میکنم که بازه یا دلتای بین onوoffراکم کنم نمیشه به عبارت درست شیراب رو وامیکنم پمپ بعداز ۱۵ثانیه بلکه بیشتر استارت میکنه پمپ نو نو،اتومات مکانیکی نوهست ولی اسکوارد نیست ،فشارمنبع منبسط هم استاندارد هستش مشکل چیه ؟طبقه اول هستم ارتفاع ۴مترنیست شمابگو۶متر میشه منت بزارین راهنمایی کنید والله هرچه لوله کش بوده نتونسته حل کنه خودم واردتراونام

سلام
پیچ کوچک را سفت کنید تا بازه یا دلتا افزایش بیابد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد